sobota, 31 stycznia 2015

LBA

Zostałam nominowana do Liebster Blog Award. Według mnie nie zasługuję na to, ale bardzo dziękuję. Odpowiem na kilka zadanych pytań. Dobra zaczynajmy:

Pytania do mnie:
1. Należysz jeszcze do jakiegoś innego fandomu?
Hymm.....sama nie wiem.
2. Jakiej muzyki słuchasz?
Pop i czasami rap.
3. Ulubiona książka?
Nie mam.
4. Ulubiony film?
O boże jest ich trochę. Między innymi:
"Gwiazd nasza wina"
"Trzy metry nad niebem"
"Tylko ciebie chcę"
"Wciąż ją kocham"
"Pamiętnik"
"Ostatnia piosenka"
"Ósmoklasiści nie płaczą"
"Zostań jeśli kochasz"

5. Dlaczego zaczęłaś pisać / zacząłeś?
Ponieważ pisanie jest moją pasją. Wszystkie uczucia oraz myśli przelewam na papier.

6. Masz dalsze plany związane z pisaniem?
Sama nie wiem. W przyszłości chciałabym wydać książkę, ale to jest moim zdaniem głupi pomysł, bo nie mam talentu.
7. Ulubione FF
Tłumaczenia:
"Dark"
"After"
"Baby I'm A Sinner"
"Teenage Dirtbag"
"The One That Got Away"
"Psychotic"
"Chaotic"
Polskie:
"Dirty Love"
"Vanillia"
"My Black Angel"
"Fighter"
I tak dalej....
8. Uprawiasz jakiś sport?
Jestem leniem więc nie.
9. Masz zwierzęta?
Nie.
10. Jakie?
Miałam żółwia.
11. Ulubiony przedmiot w szkole?
Lubię niemiecki, plastykę i nawet historię.

Później nominuję kilka blogów, bo póki co muszę napisać rozdział. Tak dobrze czytacie. Piszę rozdział. Powinien niedługo się pojawić. Miłego dnia! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz