sobota, 8 listopada 2014

Prolog



Dwóch przyjaciół. Jedna impreza. Jedna szalona noc i pamiątka po niej. Mała pamiątka która potrzebuje opieki, domu, miłości oraz…..ojca. No właśnie ojca. Ale kim on jest? Ja wam powiem kim on jest………ale może zacznę od początku. Nazywam się Amy Cullem i mam dwadzieścia lat. Pochodzę z małego miasteczka blisko Londynu a dokładniej to z Holmes Chapel  Tak właśnie stąd pochodzi członek najsławniejszego zespołu na świecie, a mianowicie to Harry Styles. Znam Harry'ego od dziecka. Był moim przyjacielem…..no właśnie BYŁ. Mówię tak ponieważ raczej już się nie spotykamy. On jeździ w trasy a ja? A ja jestem zwykłą dziewczyną. Zostałam bardzo wcześnie matką, ale to was pewnie nie obchodzi więc jeśli chcecie się więcej dowiedzieć o mojej historii to zapraszam do mojego życia.

2 komentarze: